Din categoria „euroi, parlamentare” va prezetam melodia care ar trebui sa fie imnul de campanie al EBA. Sa nu fi uitat de ea…

Din seria recunoasteti personajul, nu cred ca mai e nevoie sa va spun cine e are parte de toata actiunea in videoclip. Din tot cantecul asta i se potriveste cel mai bine versul „si daca nu am chef de tine lasa-ma”… cel putin in cazul meu. M-am saturat de e-botoxata asta pana peste cap, si ta-su continua sa ne-o bage pe gat. Imi amintesc cum o scuza, ca e tanara si e normal sa greseasca la varsta ei, a gresit si ea din cauza emotiilor (un schelet, doua scheleturi, trei succesuri, si un scaun electric pentru pensionar). Prietene, cand mama avea varsta lu’ fi-ta, io aveam 10 ani, nu ne spune noua ca e tanara si ca trebuie sa punem greselile pe seama varstei si a emotiilor, aiquu, tovarase, aiquu e problema.

Apropos, o stiti pe aia cu scaunul electric? Pe la inceputul campaniei, aflata ea in trecere prin judetul Gorj, le-a spus batranilor de la azilul din Suseni : „Mama mea a facut o vizita in luna martie si i-a promis unui domn de varsta bunicului meu ca o sa-i aduca un scaun electric. Si daca eram in drum spre Petrosani, i l-am adus din partea mamei mele.”

Ghici ce, m-am uitat si io in dex si ala din ’98 zice ca scaunul electric = dispozitiv pentru executarea prin electrocutare a condamnaţilor la moarte (în Statele Unite ale Americii). M-am gandit, o fi prost dexu’ asta. Ma uit in NODEX. Ala zice la fel, adica „dispozitiv folosit pentru electrocutarea unor condamnaţi la moarte” deci ai omorat batranu’. Zi mersi ca o sa spun ca nu te duce capu’ si nu te fac criminala. Sau ei fi fost fumata, ca si-asa voiai tu sa se legalizeze drogurile usoare(asa tata, asa fiica, se afuma fiecare cum poate). Avea dreptate Hrebenciuc sa te vrea la cratita. El nu vrea o nora la cratita mai fetitzo, adica sa nu crezi ca e misogin, ci pur si simplu, sa prins si omu’ ca asta e potentialul tau. Adica, nu sunt toti ca tac-tu, sa promoveze femeile. Cum ziceai tu? Ca exista misoginism in politica romaneasca? Si ca singurul politician care a pronovat femeile e traian basescu? Asa o fi, le promoveaza, cand din fata cand din spate. Sa nu ajungi si tu promovata ca cealalta elena, pe care o promoveaza tac-tu cand apuca.


