Zoso… cine dracu îl citeşte pe zoso? Foaaaarte multă lume, deci am pus  întrebarea prost. De ce mama dracului l-ar citi cineva pe zoso? asta nu pot să  înţeleg.

O data, ba chiar de două ori pe săptămână, mai dau şi eu câte un click pe blogul lui, în speranţa că o să găsesc ceva interesant, în speranţa că o sa pot citi şi eu un articol pe blogul ăla al lui, fără să mă strâmb la monitor. NOPE, numai prostii! Şi cică ar fi cel mai valoros blogger… ete căcat, cel mai perseverent poate, cel mai valoros, ma îndoiesc, sărăcuţu’ e un no-lifer care în loc să joace WOW, ca orice no-lifer, scrie dubioşenii. De exemplu mai devreme se legase de bere: vezidoamne, tinerii cool nu beau azuga, timişoreana, sau ciuc. Mă băiatule, mă, când ai ieşit tu ultima dată din casa(şi nu ca să te duci la buda din fundul curţii ţărane)? Şi de unde mm şti ce tre să bea tinerii cool? Tinerii cool beau ce vor, că de aia sunt aşa. Nu sunt cool că se incadrează în anumite limite ale cool-ului, varzo. Şi asta e un exemplu, dar blogul ala e plin de chestii de genul ăsta; mai bine l-ar umple cu asdfasdfasdfasdfasfdasdf. O fi bozo cel mai valoros blogger, cum e OTV cea mai bună televiziune (băieţii ăştia tre să înveţe ca esenţele se tin în sticluţe mici şi in ditamai haznalele se ţine rahatu’ – şi nu ăla de îl manâncă zoso în cornuleţe[cred], ci ăla de îl mănâncă pe blog).

În fine, eu nu am nimic cu omu’, treaba lui; doar că nu îmi place ce/cum/cât/în ce fel scrie, dar cred ca o să mă limitez la a nu-l mai citi.

