Zic eu, Maicăl nu e mort mă! Nici chiar atât de inteligent , sau sprijinit de alţi băieţi deştepţi încat să îşi însceneze moartea ca sa scape de datorii sau de Tito sau de cine dracu ştie cine, nici fugit pe nu stiu unde cu Elvis, nici omorat prin 2005, iar cel care traieste in locul lui un impostor(click aici ca sa vezi conspiratie). Pur şi simplu, nu e mort(parerea mea).

Probabil ca s-a discutat, şi rediscutat deja chestia asta, alaturi de alte teorii, posibile, probabile, etc, etc. Nu stiu, nu m-am interesat, dar eu aş zice că: Maicăl s-a hotărât că ar fi vremea să îşi plătească şi el datoriile, înainte să îl taie cămătarii, s-a mai gândit şi că lumea s-ar putea să il mai fi uitat si minorii să nu îl mai iubească cum îl iubeau odata. Asa că lasând durerile de spate/picioare/nas la o parte, a decis sigur pe sine că o să se întoarcă în forţă, şi cam asta a facut, dar probabil că nu a avut succesul care se aştepta(el sau impresarii) de le un asemenea comeback. Aici a intervenit o echipă PR-isti moneymakers&moneyhungry (probabil aceiaşi  care „au fost acolo” când a murit bunica Obamei). Şi au zis ei:

– Maicăle, am vorbit cu contabilu’ şi nu e bine.

-Păi?

– Banii pe care îi strângi după astea cinj’ dă concerte n-o să-ţi ajungă nici să iţi plăteşti cămătarii, darămite să îţi şi rămână. Nici de Cico nu mai ai

-………

– O să trebuiască sa lansezi alea 200m de piese de la ai tu nelansate!

-… Plm, Nu!

– Pai de ce?

– Că nu vreau, de aia. Lumea nu e pregatită pentru aşa ceva. Einstein de ce crezi că nu a vrut să spuna ce e cu teoria relativităţii. Când oamenii or fi pregătiţi, o să le lanseze urmaşii mei.

– Mdea, plm! (consilierii se uită unii la alţii şi fac o mişcare circulară cu arătătorul în jurul tâmplei)

– Mai bine mor decât să….

– (creierul unuia începe să sune ca atunci când primeşti mesaje pe nokia : bipbipbipbip bipbipbip. Îi şopteşte ceva la ureche unuia cu o mustaţă dubioasă şi cu un singur ochi funcţional. Se intorc amadoi spre Maicăl) Auzi!

-Aă?

– Eşti sigur?

-Că ce?….???

– Cu muritu’

– Mă băieţi mă, voi nu vorbiţi serios. V-am fost ca un tată, va sunt dator dar vă plătesc. Nu vă ţineţi de prostii! Am fost şi eu cineva…

– Nu mă, ce ai?

– Aă?

– Nu te omoară nimenea

– ……..??!!??

– Ne gandeam să îţi înscenăm o moarte, ştim noi cum…

– …..??!!??

– Dăm un bum de presă, împrăştiem un sentiment de compasiune o sa cumpere toţi CD-uri, tricouri, căni cu tine şi la înmormântare te scoatem într-o rachetă ca la concert şi le spunem eventual că ai vrut să te antrenezi în linişte şi să atragi atenţia de la ce faci tu de fapt. Lumea fericită o sa se inghesuiască sa cumpere biletele pe care o să le scumpim între timp, scoatem şi nişte tricouri cu Maicăl iz ălaiv şi aia e. Ce spui?

– Am de ales?

– Sau ai putea să lansezi piesele alea.

-Doctore, Demerolu’!

– Aia e!

Si cam asta zic eu că s-a întâmplat. Sau, sigur, ar putea fi mort, deşi singura dovadă e un filmuleţ cu un elicopter si o chestie vârâtă în ambalaj alb şi pusă în salvare, care cică ar fi el

Iar singurele imagini care arătau ceva asemănător cu el au dispărut(de pe youtube cel puţin). Miros un „Wag the dog” aici.

P.S. ar trebui să fac o categorie separat pentru chestii de genul asta, intitulată „Ce fac când mă plictisesc”

