Am primit azi vreo doua mesaje si un mass care imi urau „la multi ani” de ziua barbatului.

Prin 2007 cand au  demarat cei de la bergenbier proiectul asta, am zis ca nu o sa prinda un alt an.

Si uite ca a prins, dar nu numai atat, ci ia si amploare. Am vazut ca s-au alaturat Carrefour, Cora, Real, probabil ca peste inca vreo 3 ani o sa primim si flori, poate ca peste inca vreo 3, facem sa dispara ziua femeii, im maxim 10 ani zic eu ca o sa putem face copii, si atunci o sa avem toate motivele sa stam acasa, sa asteptam nevestele sa vina cu banii, sa le lasam pe ele sa isi faca griji, noi, sa facem copii si mancare si dupa toate astea sa renuntam si la dreptul la vot.

Ce vad eu in tot tamtamul asta cu „ziua barbatului”?

Vad o multime de poponari, si de transexuali slabi, care cer drepturi egale cu ale femeilor, dupa ce de sute de ani femeile se zbat sa fie egale cu barbatii. Schimbati-va sexul poponarilor.

P.S. bergenbier e un pisat! Beti Ursus!

