Un mos simpatic, „doctor in politica”, dupa cum se intituleaza chiar el, de fiecare data cand incepe sa discute cu cineva de prin cartier, mi-a spus cu cateva saptamani in urma ca tara asta nu va iesi din criza prea repede. Si asta nu pentru ca nu am avea posibilitatea de a ne redresa ci pentru ca: „Basescu si cu sleata lui de nenorociti, cu care am si votat, ca de aia imi tremura acuma mana dreapta in halul asta(cu asta am tinut stampila cand am pus-o pe foaie), fura bani prin toate mijloacele posibile, ca stiu ca nu mai au cum sa iasa si le trebuie bani ca sa isi cumpere oameni cu imagine serioasa, ca ei nu mai au imagine… s-au facut de rusine!”

La momentul respectiv am considerat haioasa discutia cu batranelul, dar azi stateam si ma intrebam: oare cat o fi costat Oancea? Care-i pretul tradarii? Cat sa coste sa muti un om de incredere al unui „mogul rau” la un „mogul bun”? Sa-l fi platit Basescu pe Oancea in arginti?

Incepand de azi, Basescu a mai acaparat un suflet: Sorin Oancea. A muscat mana care l-a hranit atatia ani. Dintre toate posturile de televiziune posibile, nu stiu cum se face ca l-a gasit exact pe acela care-l introduce cu brio si pe el in camarila lui Basescu. Intrebarea mea este: oare cat i-o fi promis sau dat Chiorul de si-a dat demisia din toate functiile detinute atat la Intact cat si la GRIVCO ca sa vina la o televiziune care are la fel de multi spectatori ca Euforia TV.

