Pana reuseste sa gaseasca o cale de a ne scapa de hotie, saracie si basescu, Vadim si-a gasit alta ocupatie: culturalizeaza manelele.

Totul a plecat de la Salam care a fost invitat la BBC si l-a impresionat pe Shantel. Acuma, toata lumea incearca sa sa-l duca pe culmile undenumai O Zone a mai ajuns. Dar cum sa-l ridici atat de sus in conditiile in care versurile nu exprima mare lucru si mai sunt si plne de greseli gramaticale. Cam asta a fost dilema pana cand a aparut EL, Vadim, si a spus:

„Lumea nu cunoaste multe despre biografia mea. Eu pot trai o zi fara paine, dar o zi fara muzica nu. Lui Bursuc i-am dat un acord nelimitat, cu o singura rugaminte: sa aiba linie melodica, sa nu se grabeasca si sa faca piese care sa ramana macar pentru cateva generatii. Surprinzator de placuta vocea acestui pusti de 11 ani. Ii vad un viitor frumos”.

Asta a declarat pentru Maruta. Sa nu credeti ca era beat pentru ca tribunul a mai vorbit si la Sandra Stoicescu pe tema asta:

Daca as fi rau as spune ca piesa Tigancusa este compusa pentru Elena Udrea, dar eu nu sunt rau, sunt un om cinstit si voi spune asa: e o poezie a mea, veche de 30 de ani pe care a luat-o Marian Nistor, intr-un cantec, pe toate discurile si ulterior CD-urile lui si ulterior m-am pomenit ca a venit Codrin Stefanescu cu un baiat cu nume (sandra stoicescu: lele)…. nu cu Bursuc, exista asa ceva? (S.S. – exista :)) )… deci Salam e Salam si Bursuc e Bursuc, sunt diferiti?! (S.S – n-au legatura) … si mi-a cerut permisiunea sa comupna, sa faca o alta melodie. Si am zis dom’le, sigur ca da, poeziile trebuie sa circule, sunt atatea cantece pe versuri d’ale mele care circula de parc-ar fi folclor si i-am dar acordul, dar c-o singura rugaminte: sa nu spuna ca-i manea ca nu suport manelele, deci eu nu suport manelele… cantec de petrecere… pentru ca ei nu stiu ce inseamna manele. Manelele sunt de pe la 1770 – 80 de pe timpul lui Costache Conachi si Ienachita Vacarescu si-ti dau un exemplu: prima manea cunoscuta e Bordeias, bordei bordei, o stii, oo bijuterie, o capodopera…. laitmotivu la manele iti spun eu care e: mor dusmanii ca arunc cu banii; toti dusmanii moare ca eu am valoare, HA, ma faci sa rad si ma doare mana…”

 


