Inainte sa pun titlurile alea interesante, va provoc sa cititi Adevarul de seara(care e mai plictisitor decat discutiile alea plictisitoare despre vreme sau despre mersul cu tramvaiu’).

Libertatea:

„Andreea Spataru: daca mi s-ar oferi postul de asistenta, as accepta” – nu stiu cine si-ar dori sa primeasca o injectie de la Andreea Spatar(noroc ca ea vrea sa fie asistenta TV)

Foto| Alexandra Enachescu si Laura Huma, aproape goale pe strada” –  pe frigul asta…

„Lady Gaga vrea parfum cu „iz de sange si sperma”” – WHAT THE FUCK?!?!?!?!

„Barack Obama, blocat in trafic din cauza ninsorii” – si asta circula cu loganu’?

„Dragos Bucur: ‘Ed Harris s-a jucat o seara intreaga cu fiica mea'” – stai sa afle interpolu’

„Pentru petrecerea de la Globurile de Aur, J. Lo a fost pensata de Anastasia” – Lazariuc?

„Gabor(Ramona) si-a aratat chilotii in direct: ‘i-am cumparat de la victoria’s secret'” – ma doare-n cur

Click

„Consiliera lui Boc inselata de barbat” – te iubeste pentru ca esti desteapta, dar are si el nevoile lui

„Moni pierde un miliard de lei lunar” – ca doar nu-i pierde de la ea

„Bendeac s-a facut de cacao, la Negru” – io cred ca face asta cu carte de munca

„Varga marcheaza la Crudu? ‘ne vedem des, imi place'” – bani sa fie

„Charlie Sheen, indragostit de o curva” – ati vazut si voi 2 and a half men?

„Bendeac: ‘nu m-am oferit sa ii iau locul lui Huidu'” – la spital?

„Uite ce „madular vanjos” are Justin Bieber” – sunteti bolnavi, ma jur… BOLNAVI

CanCan:

„Varga o cunoaste pe Crudu de cinci ani: ‘e o fata frumoasa, imi place de ea'” – are si abonament

„Mihai Bendeac se da drept Florin Piersic: i-a furat identitatea si vocea” – oare il va ajuta Harry Potter sa si le recapete?

„Un criminal japonez si-a facut singur operatii estetice ca sa nu fie acuzat de crima” – si indianul asta si-a transformat si transformat harbul in peugeot… pff

 

