Stiti bancul cu camila care alerga injurata si se oprea la „amin”? Nu e banc. E un adevar putin exagerat si camila e Ponta, care alearga, face, drege daca te iei de ma-sa. Uite, de exemplu, stenogramele, ca e recenta povestea. L-a auzit toata tara pe Ghita injurand ca la usa cortului; nu am stat sa numat dar cred ca injura mai des decat Pacino in Scarface. Cine e de vina ca injura Ghita asa? Ponta, desigur, fiindca numai asa primeste comanda: „I-am zis lu’ Ponta “ba, o fut pe ma-ta, fac 1.2 rating, te duci la televizor!” S-a dus, saracul. Mi-a zis: “ma duc, ma, in pula mea, fac, zic, dau breaking news, fac ce vreti voi, na, vin eu la televizor”.

Deci Ponta, ala curat, care refuza orice legatura, cu orice mogul, se pare ca o face doar pentru ca mogulii adevarati (nu de imprumut) n-au stiut cum sa vorbeasca cu el. Deci, formula de adresare, de acum incolo, va fi: „fac orice pentru fericirea mamei tale”(ca eu sunt un domn, nu pot sa-i spun c-o babardesc, cum face Ghita) si Ponta va indeplini orice dorinta. La cati romani plini de nevoi sunt in tara asta, doamna Ponta va fi, in curand, mai dorita decat ma-sa lu’ Banel  pe 1 noiembrie 2006.

Pe de alta parte, Ghita, un nenorocit care vorbeste urat de mame ( :)) ), isi da arama pe fata. Ia uite cum a facut el avere, si cum si-a castigat notorietatea:

„Mă certam cu (neinteligibil). Ma chinui să nu plătim nişte bani la stat, să nu fim proşti

” SG Mă rog, şi pe mine sunt, da’ mă doare-n…primul control l-am refuzat, al doilea l-am amânat.. eu le-am zis “bă, vă urez succes..”
SOV Vezi c-o să vină un control pe Realitatea, un control mixt pentru asta, cum se cheamă, pentru concursul ăla..
SG ..bine.”

„SG Am pregătit salariile.. Mă enervează asta cu Romtelecomu că aveam de stabilit dacă …trebuia să vorbesc cu Toni, de-aia venisem.. Trebuia să stabilim: bă, dau salariile în contul blocat al lu’ Realitatea şi de-acolo primim salariile sau le dau direct de la mine…Şi facem o hârtie între noi..
SOV Păi trebuie făcută, c-o să te bage la evaziune fiscală.. Fii atent, stă Blejnar cu ochii pe tine şi pe Asesoft ca pe butelie! Aşteapăt cea mai mică semnalizare..
SG Dar din păcate pentru Blejnar, sub Blejnar sunt doi băieţi care nu-l ascultă pe Blejnar.. Pentru că ascultă alte găşti şi vor să-l schimbe pe Blejnar.. Lui Ion i-am povestit.
SOV Ştiu că vor să-l schimbe, dar nu te baza, tati, nu te baza … În general, în poveşti de genul ăsta, oamenii de afaceri ies păgubiţi. Deci aia e, să fie legal!
SG D-aia venisem aici, cum facem hârtiile între noi…
SOV (…) cu salariile la Realitatea, ai reglat-o şi pe aia?
SG Am reglat-o..
SOV C-altfel te bagă la evaziune fiscală…”

” noi am intrat în combinaţia asta să fim şmecheri, nu papagali”

„Au aranjat şi-ăia de la Mediaş şi au bani mulţi, un milion trei sute bugetu’ anu’ ăsta. Bagă de 5 ani şi ei. Anu’ trecut i-am împins noi pe Timişoara, anu’ ăsta era şi rândul lor.. Mai laşi şi pe alţii, ca să câştigăm campionatul. N-am făcut-o anapoda.”

Trei sferturi din discutie contine injuraturile lui Ghita si aranjametele lui: la ASESOFT, la REALITATEA…

