Te uiti ca omu’ serios pe Realitatea; citesti despre bin Laden, despre cei mai iubiti politicieni de pe Facebook(apropo, pe primul loc e Remus “Alba ca Zapada” Cernea… pentru restu’ am o singura vorba: SPAM!), despre tenis cu doua rachete, despre cum Csecke a luat primia initiativa laudabila si anume, sa imparta prezervative de 19 cm romanilor, desi media ar fi 12, 73 cm – rautacism(articolul e scris pe un ton cam rautacios, dar ungurul are dreptate: de ce sa sufere aia mai mari din cauza alora mai mici – intre noi fie vorba, mie nici astea nu-mi vin, dar oricum intentia lui e laudabila).

Asa… te uiti acolo, citesti lucruri serioase si dai peste Rebecca Black.Ma gandeam ca e ceva serios(altfel nu citeam), ca o fi vreo actrita porno itifalofoba, nu poti sa stii niciodata. Citesti 3 randuri de bla bla si dai click pe link. Ajungi la un filmulet pe youtube care in 2 luni a acumulat 128,865,340 de vizualizari. Dai play: un produs de marketing, enervant, specific mizerilor pe care ni le vara pe gat americanii(vorba lu’ Chirila). O pustoiaica de paispe ani care canta despre cat de mult o sa se distreze ea vineri. Nici macar nu e frumoasa(poate dupa ce mai creste). Mai apar niste pusti care conduc o masina, se duc la o petrecere, sclipici… ma ia scarba cand imi amintesc. Totul e a la Justin Bieber. Nu ii mai inteleg pe copii din ziua de azi. S-a dus naibii rock-ul de garaj pe care il ascultau, nu mai vor sa bea, sa se drogheze, sa-si distruga viata, vor masini, gagici/baieti, dragoste d-aia romantica(sexul in boscheti nu le mai ajunge) si asculta mizerii d’astea. De la jocurile pe calculator li se trage.

Anunțuri