De cate ori vorbim cu o femeie, se stie ca orice ar spune sau orice am spune poate fi interpretat in o gramada de feluri. de exemplu:

EA:

2 minute: daca trebuie sa se imbrace „2 minute” inseamna jumatate de ora poate chiar o ora, daca mai adaugam si machiatul, prinsul parului ,desprinsul, prinsul la loc si din nou desprinsul + vaicareala:”ar trebuia sa-mi spal parul”; „ar trebui sa ma tund”; „niciodata nu imi spui cum imi sta mai bine” etc. daca trebuie sa iti termini tu tigara sau berea „2 minute” inseamna „hai, mai trage un fum”/”mai bea o gura si plecam, nu stau eu dupa tine”

n-am nimic: ai cam pus-o la vorbele astea. e nervoasa si considera ca ar trebui sa stii si tu de ce. chiar daca nu ai nicio idee, o sa afli in cel mai scurt timp fiindca o sa inceapa sa urle in curand. cel mai bine ar fi sa pleci cand auzi cuvintele astea…vreo 2 zile.

bine, faci cum vrei tu: nu, nu faci cum vrei tu. daca te pune naiba sa faci cum vrei tu, o sa auzi un „n-am nimic”, dupa care o sa inceapa jihadul.

lasa, ma descurc singura: ar fi un gest necugetat sa o  lasi intr-adevar sa se descurce singura. o sa faca ce e de facut dupa care o sa se ajunga din nou la „n-am nimic”, jihad etc

mersi frumos: te ia la misto. e sarcastica. e un fel de a spune „ce-ai facut tu e o mizerie, mai bine ma lasai in pace”. daca e multumita de ceva o sa iti multumeasca cu un simplu”mersi” sau „multumesc”. nu se asteapta nimeni la mai mult.

in fine:daca mai vine si acompaniat de o miscare „in sictir” a mainii, e un fel de a spune „hai jet”/”esti un gunoi”/”ma plictisesti”/marsh”

ofteaza: e ceva ce ar trebui sa intelegi, dar nu intelegi iar ea nu vrea sa spuna. si tu esti un bou care nu o intelege si nu o trateaza cum ar trebui!

am nevoie de haine noi: „stiu ca am un dulap plin, si ca am mai trimis vreo 2 genti si la mama, dar am vazut niste pantofi, si o rochita si o camasa si niste tricouri frumoase, motiv pentru care ar trebui sa incerci sa te comporti ca un sponsor”

EL:

arati foarte bine: ne asteapta oamenii aia. am intarziat deja jumate de ora si cele doua minute au trecut de o ora.

mi-era dor de tine: ii e foame, vrea sa faca sex si sa doarma linistit. gateste-i ceva bun si nu il mai bate la cap. nu trebuie sa vorbiti chiar atat de mult.

o sa te ajut si eu la curatenie: o sa stea putin cu tine dupa care o sa se duca la calculator sau o sa se uite la meci ori il suna baietii sa plece. in cel mai bun caz o sa iti iaduca aspiratorul.

azi gatesc eu: ea o sa spele vasele, o sa taie ceapa(nu pana la capat pentru ca, desigur, nu o taie cum trebuie) o sa aduca vasele, cutitul, lingura, tigaia, o sa curete cartofii iar el o sa le amestece in oala si o sa se laude doua saptamani ca a facut mancare.

stii ca nu as putea iubi pe altcineva: tipi la mine si faci  fite dar m-am obisnuit

ai dreptate, draga mea: e un fel de a spune:”bine, am inteles, nu ma intereseaza dar taci”/”mi-ai facut capul calendar cu porcaria asta”

e deja curat, mai ia si tu o pauza: „nu te mai plimba prin fata televizourului, lasa dracului praful ca oricum se aseaza din nou…si daca indraznesti sa pui si aspiratorul in priza ne certam”

stii ca am memoria proasta si tot timpul uit: „ziua ta, ziua femeii, ziua indragostitilor, ziua de nume, ziua noastra… chiar vrei sa le tin minte pe toate, abia mai stiu ce a facut ceahlaul cu vasluiul!”

e o chestie barbateasca: „nu are nici o logica ce fac eu acum, dar fac, uite de-al naibii”